Philips ActionFit SHQ3000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ActionFit SHQ3000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Mikael Schaap 21-02-2012
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3000

Voor het rennen gekocht. Klinkt heel goed het geluid maar na een kilometer of 6 begint hij zeer te doen. Het materiaal is gewoon te hard voor je oorschelp.

stawit 14-11-2011
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3000

Het draagcomfort is goed en tijdens het hardlopen blijven ze goed zitten. De geluidskwaliteit vind ik slecht. Toen ik ze net had en in deed met hardlopen hoorde ik nagenoeg niets. Zeker niet als het enigzins waait. Nadat ik de kleinste oordopjes erop had gedaan en na veel gedraai werd het iets beter maar vind het geluid nog steeds blikkerig en er zitten geen bastonen in. Helaas is het niet mogelijk om bij aankoop ze uit te proberen. Anders had ik ze zeker niet gekocht.

rikly 30-09-2011
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3000

Zeer goed draagcomfort - eindelijk dopjes gevonden die in mijn kleine oren blijven zitten tijdens het lopen, er niet uit vallen, en geen pijn doen.
Geluid is ook heel goed voor recreatief gebruik - als je dit geluid niet goed vindt zul je toch in een andere prijsklasse iets moeten gaan zoeken waar ook proffesionals kunnen slagen.

SherleyH 16-06-2011
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3000

Ik snap niet waar die lage beoordeling vandaan komt. Het zijn echt prima oordopjes. En wel omdat:
- Je ze goed op maat kunt maken door de verschillende dopjes die erbij zitten, maar ook doordat je em kleiner kunt maken om je oor zodat hij echt goed blijft zitten (wat erg fijn is tijdens het sporten)
- De geluidskwaliteit niets te wensen overlaat. Prima!
- Je ze ook nog kunt wassen, wat wel zo hygienisch is
Zelf vind ik het ook fijn dat je met dit model ook maar 1 dopje in kunt doen (de ander steek ik dan zelf in mn t-shirt). Zelf gebruik ik ze tijdens het hardlopen en zo kun je én genieten van de muziek én hoor je alle omgevingsgeluiden nog wat wel zo veilig is.
Persoonlijk vind ik deze hoofdtelefoon een aanrader!

Jenny82 04-05-2011
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3000

Deze heb ik gekocht om 1 reden: ik wil een oortelefoon die blijft zitten tijdens het hardlopen. En dat doen ze. inderdaad, de geluidskwaliteit is niet om naar huis te schrijven, maar ze zitten heerlijk. Ik heb best kleine oren, dus ik ben blij verrast dat deze comfortabel zijn. makkelijk schoon te maken ook. Ik ben er heel blij mee! En omdat ik niet ga harlopen om goed naar muziek te kunnen luisteren, vind ik de mindere geluidskwaliteit niet zo erg.

rocket 04-12-2011

wat een laag cijfer. Je verhaal is veel positiever?

phil3 25-10-2010
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3000

Gekocht voor het sporten. Het draagcomfort is redelijk. Maar het geluid is echt slecht: veel te zacht, blikkerig, geen bas. De oorhouders beginnen al te wijken. dat beloofd niet veel goeds. Omdat ik "mijn oren niet kon geloven" heb ik mijn oude ipod koptelefoon opgedaan met dezelfde muziek maar deze is 20 keer beter. Niet kopen dus.

hardlopertje 22-09-2010
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3000

Draagcomfort is heel redelijk. Ik heb gevoelige oren en daar voel ik zre best wel, maar dat heb ik met alle in-ears. Ze zien er mooi uit en het meegeleverde opberghoesje is erg handig. MAar het gaat om het geluid uiteindelijk. dat is redelijk te noemen. Je moet ze wel goed in je oren plaatsen, anders hoor je echt geen enkele bas weergave. Maar het houdt niet echt over. Maar om te luistern tijdens het sporten is het goed genoeg.